La mulţi ani, Maria! – îmi spun eu mie.

Sunt fericită de ziua mea! Incredibil, dar chiar sunt fericită! Nu mă simt că am mai îmbătrânit cu un an!

De ziua noastră suntem pionul principal, ne mândrim de poziţia avută, primim laude de la cei din jur, dar uităm cel mai important lucru: să le mulţumim celor care ne-au adus pe această lume!

Îi mulţumesc Tatălui Nostru pentru că m-a ţinut în paza Sa şi anul ce-a trecut şi iată-mă de … Ziua Mea! Şi nu oricum! Tânără şi fericită! De fapt, în fiecare zi ar trebui să-i mulţumim Tatălui Nostru pentru tot ceea ce avem, ca trup şi ca suflet.

Le mulţumesc părinţilor mei că m-au crescut şi educat aşa cum s-au priceput ei.

În special, îi mulţumesc mămicii mele care m-a adus pe lume!

Mulţumesc, Doamne Doamne, Mami şi Tati!

 

Acest articol a fost publicat în Blog de viata...de avocat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La mulţi ani, Maria! – îmi spun eu mie.

  1. Cristina Ilinca zice:

    CRED CA SUNTETI UN OM MINUNAT!!!
    As avea mai multe de spus..dar, stiti cat de mult ne limiteaza cuvintele…asa ca…ramane doar atat…si restul…sentimente

  2. isuca zice:

    Frumoase cuvinte!
    Important este ca unii din noi mai realizam cui trebuie sa multumim 🙂

Lasă un comentariu