Blog de viata…de avocat…

Intr-o buna zi, m-am gandit „Trebuie sa-mi fac blog!”.

Apoi, m-am gadit „Care ar fi motivul?”

Cum nu am ajuns la un raspuns sau, cel putin, la un raspuns care sa ma multumeasca fie personal fie profesional, am luat-o in sens invers. De ce nu?

Si uite asa s-a nascut ceea ce cititi pe aici, pe „taramul meu”!

Acest articol a fost publicat în Blog de viata...de avocat. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Blog de viata…de avocat…

  1. Cristina spune:

    Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul !…. celebra fraza a lu’ Mircea Badea, dar asta nu ne face decat sa fim mai buni in domeniul de activitate, pentru ca luam in calcul orice posibilitate de excludere a incurcarii itelor !

  2. lascaris spune:

    Bine te-am gasit. Sunt putini avocati cu bloguri (din varii motive).

Lasă un răspuns

